Na smyczy zawsze lepiej. Jonathan Davis z Korn i projektant Ashton Michael debiutują wspólną luksusową kolekcją dla zwierząt

Był już adidas i paletka do makijażu. Dlaczego by zatem nie uczynić „Freak On A Leash” rzeczywistością? Lider Korn Jonathan Davis robi wykorzystuje tytuł piosenki „Freak On A Leash”, oferując zupełnie nowy merch, dedykowany dla… zwierząt.

Merch dla zwierząt – kto by się spodziewał?

Reklama

Pytanie powinno brzmieć: a kto nie? Poza tym – co dwie głowy to nie jedna. Davis połączył siły z projektantem mody Ashtonem Michaelem w celu stworzenia nowej linii, której część dochodów zostanie przeznaczona na rzecz Pup Culture Rescue, organizacji non-profit zajmującej się ratowaniem psów z siedzibą w Pasadenie w Kalifornii. W ofercie znajdzie się wszystko: od kolczastych obroży i bandan po kamizelki z dżinsu i pluszowe zabawki.

Radość i miłość, jaką obdarowuje mnie mój pies, nie mają sobie równych. Mamy szczególną więź. Możliwość stworzenia czegoś, co ubierze zwierzaki w twój własny styl… a następnie odwdzięczenie się psom, które nie mają domów, to coś, co sprawia, że ​​czuję coś ciepłego w moim małym, ciemnym sercu”. – powiedział Davis.

Myślę, że jedną z rzeczy, które chciałem zrobić, było przeniesienie inspiracji strojów scenicznych Jonathana na merch dla zwierząt domowych – wykorzystanie motywów, które ludziom podobają się w Jonathanie lub po prostu się z nim kojarzą. Jak np. jego trzy kolczyki w brwiach włączone do obroży, dzięki czemu nie tylko czujesz, że otrzymujesz część jego marki dla swojego zwierzaka, ale także otrzymujesz część jego jako muzyka, artysty, jako istoty, którą wszyscy uwielbiamy. Piękno tkwi w szczegółach. – dodał Michael.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *